10 sanningar om mig själv

Blev utmanad av myrann till att skriva 10 sanningar om mig själv.
så nu får jag göra det och hoppas ni njuter ;)

Jag är jätte rädd för ankor. När jag var lite och skulle mata ankorna med
mamma & josse så börja jag stor gråta och fick panik. Jag hoppade upp
i mammas armar och stannade där tills ankorna  var borta! men jag vill ändå
dit men jag hatade det. fy, jag är fortfarande rädd för ankor.
men kanske inte på samma sätt som då..

Jag måste alltid borsta håret när jag kommer hem. Kvittar om det är
mitt i natten eller dirr efter skolan, jag tar fram min lilla hårborste och
borstar håret! inte snabbt utan några minuter. Annars har jag fått för mig
att mitt hår blir en knut som inte går att borsta ut så jag måste klippa av allt.

Shoppa är det roligaste som finns. Med eller utan pengar så kan jag lätt
spendera en vecka på väla. Men oftast när jag är och handlar känner jag mig
tvingad till att köpa en ny tröja eller något liknade. Och nya kläder är aldrig fel!
Det är mycket av mina kläder som bara ligger och tar plats för jag tycker
dom är för gammla. not good!

jag kan inte ha samma frisyr/hårfärg så länge. Känner mig tråkig då och
jag tröttar dirr. inte alls bra, för jag vill spara till långt och fint och tjockt hår!
men går inte så bra när jag håller på såhär! men sanning är sanning.

jag måste ringa min pojkvän och säga godnatt innan jag somnar. Det är sant!
när jag har lagt mig i sängen måste jag ringa och säga godnatt och att jag älskar han.
för annars tar det hundra år innan jag somnar. Ligger och vrider och vänder mig
hur länge som helst, och det är så jävla jobbigt.

Folk dömmer mig innan dom känner mig. Och det vet jag! för en gång spådde en tjej
mig och då sa hon att jätte många trodde jag var en "bitch" innan dom kände mig.
för jag hade en jätte stark karisma och utstrålning..

Jag pratar med min hund som om han var en människa. Kan sitta och prata med honom
och leka att jag han förstår precis allt jag säger! men jag tror han förstår en hel del för
han är så söt när jag pratar med honom.

Jag har skit svårt för att ljuga. Så fort jag ska ljuga om något så börjar jag skratta..
och mina vänner förstår dirr att jag inte menar allvar och det är störigt när man vill skrämma
upp dem! mah. men det är ju samtidigt bra!

Jag hatar mörka skogar. Om jag ska gå genom en mörk skog på kvällen så måste jag
ha någon att prata med i telefonen eller helst att någon följer mig igenom. Kvittar om
skogen är 10 meter eller lång, måste prata med någon. jag springer helst igenom också!

Jag har sjukt dåligt morgonhumör. Den första timmen när jag har vaknat ska man inte prata
med mig. Iallafall inte om det inte är jag som börjar prata med dig, för då kan ni få
världens utskällning för någonting ni inte har gjort!


Det var mina 10 sanningar!
jag utmanar syster & mikaela och alla andra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0