eva & adam

Jag och Pierre kollade på "eva & adam fyra födelsedagar och ett fiasko" innan idag.
Den filmen är otroligt söt och rolig och charmig. jag tycker om den jätte mycket!
men lite smått barnslig på vissa ställen. men helheten är jätte gullig.
fick ett ryck innan att jag ville se den så den firra vi och kollade på den!

vill att det ska finnas fler eva&adam filmer, varför görs dem inte längre?
lite tråkigt för det hade varit kul om det kommit fler, jag hade lätt tittat på dom.

jag kommer ihåg när man var liten så satt man framför tv;n och längtade riktigt
efter varje tisdag som eva & adam avsnitt gick på då. ALLA kolla på det och ALLA
älskade det. så kom fler filmer, jag tycker om dom så mycket.

Kommentarer
Postat av: Mikaela,

Du jag kolla alla dem i helgen, så jävla bra,:D

2008-12-03 @ 22:10:11
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0