FREDAG

HELT PLÖTSLIGT- det är fredag igen!!
fixade så sarah ska vara hårmodell idag. Sandra frågade
först om jag ville vara det igen men tänkte att jag inte ska hoppa
över skolan en gång till. så det blev att tacka nej tyvärr!
även om det hade behövts på mitt urtvättade hår..
men får väl fixa det själv, i helgen. mörkrött, vad sägs om det?

Jag även ont i magen nu också, fett jobbigt..
åt en halv macka till frulle sen pallade inte min mage mer.
känns som någon står och trycker in den så jag inte får luft.

ska åka in med bussen till skolan 08.55 och lyx även idag!
får skjus till stationen av min papi. han är snäll.

ska lämna in en recenssion jag skrivit om filmen "fucking åmål" idag.
skrivit på engelska en låååång heel data skriven sida.. fett mycket.
och fett svårt, kommer ha skit mycket fel i den. men men sånt får man ta.
inte lätt när det är svårt.

sova hos mikaela idag då, ska bli jävligt skoj!
tåget 17.42 sen äta pizza med tjejerna sen ska vi hem till mikaela
och göra lussebullar, kolla idol (heja kevin) och kolla massa filmer.
mysa som bara den!  jääätte kuuuuul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0