jävla skit

Jag gick ner och duscha och som jag trodde har mitt hår blekts igen!
tonade för tusan i fredags och nu ser det urtvättat ut igen..
så sjukt irriterande så jag blir sur på mig själv, jävla skit hår!

så jag ska fanomej köpa en fin mörkröd färg på ica för såhär orkar
jag inte hålla på och jag vill fixa min blonda slinga också, så den blir blond.
men jag vill inte hålla på att färga och ha mig med mitt hår igentligen.
vill bara få det långt och fint och bra och inte slitet ett skit.
aaaaaaah.. dampar.

jag ska bli biff och börja träna på gym.
jag ska bli en hunk - en riktig hunk.
vem tror mig?

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte jag, :D

2008-12-07 @ 22:24:41
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0