musik tack

Jag behöver ny musik, är lite trött på det jag har nu..
så skicka mer än gärna på msn, dirr.

Har precis ätit kvällsmat med mamma & pappa.
det var mycket gott! så nu är jag mätt och belåten :)

ska strax gå och duscha sen kanske gör något kul med mitt hår.
så man har lite fint hår imorgon dåja. jag kan tänka till ibland!
men jag vill ha ett nytt schampoo. funderar på att testa fructies eller
vad tusan det heter. tror det är bra för det luktar himla gott.
har elvital nu och det gillar jag! men alltid kul med något nytt!

som ni säkert märkt att jag tycker det är, tycker jag färgar håret ofta.
nu när jag tänker efter.. haha, måste tänka mig för nu. vill inte klippa av
allt mitt hår igen, NEJ NEJ NEJ. som jag ångrar att jag gjorde det..
annars hade jag haft hyffat långt hår nu och det vill jag ha.
gillar inte mitt korta, vill ha långt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0