myrann!

tack till min underbar vän sarah även känd som myrann!
hon har fixat lite ny design på min blogg som blev jätte fin.
en ny bakgrund om ni inte ser det och fixat med rubrikerna.
tänk om man kunde varit så smart själv och klarat av det?
men jag tackar dig jätte mycket, jag blev nöjd taaaaaack :D

Älskling tatuerade ju sig idag!
korset tyckte jag blev jätte fint faktiskt! mycket fint.
sen texten gjorde han ju för han älskar fotboll & speciellt det laget.
och den blev jag inte lika förtjust i, men den var med fin men
lite annorlunda text bara.. men det blev tufft ändå!
för han är tuff och jag älskar honom.

ikväll blir det att ta det lugnt igen för jag glömde svenskan i skolan..
dumma mig, så ska skriva om "bara bea" och bokrecension imorgon.
JIPPI! ska bli jätte roligt, humor humor.

så, vad händer på lussevakan?

Kommentarer
Postat av: affe

TJENA TJENA!

2008-12-08 @ 21:14:07
Postat av: sarah

Varsågod stumpan! Kul du blev nöjd :)Lussevaka = Ekebo! ;)

2008-12-08 @ 23:14:58
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0