skola imorgon dåja

redan söndag och redan skola imorgon igen.
och tror vi har GYMPAPROV denna veckan? fyfan.. det kommer verkligen
gå åt helvete. ska kunna ord och muskler på latin och piss! inte min grej.
så piss på det.

Pierre gick nyss hem, han var helt hängig och trött och snurvlig.
så han skulle hem och ta det lugnt tror jag.. krya på dig!
Han ska tatuera sig imorgon, hoppas jävlar i det att det blir bra.
Ah, trög trög trög. men vi får hoppas på det bästa juuu..

lussevakan på fredag. inte bestämt mig vad jag ska göra och om jag
ska göra något! vi hade ju tänkt dra till bahnhof med det var 18. så nix!

kanske blir att jag stannar hemma mig älskling och kollar idolfinalen.
för jag vill igentligen inte missa den.. KEVIN!

sen hatar jag min dator, den stängs av av sig själv och dett är fett störigt.
får sinne på den när den gör det, så man blir sur. en suris

Kommentarer
Postat av: Mikaela,

jag vill med, de för kul att kolla repris när man redan vet vem som vinner och allt, :(

2008-12-07 @ 21:06:02
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0