Söndag

Jag och pierre kollade på skräckfilm igår när jag kom till honom.
fett läskig var den, men kommer inte ihåg vad den hette, tyvärr.
kan kolla upp det sen för jag glömde såklart filmen hemma hos honom.

sen drog jag till andré ändå, där var kul och så.
älskling låg hemma och sov för han är genom förkyld.. stackare.
hoppas du inte smittar mig så mycket!
känner redan nu att jag nyser 24/7. not good

Idag har vi städat hamsterburen och sånt som vi gör på söndagar.
sen drog vi hem till mig och åt hamburgare. maah
och nu sitter vi bara här och sitter. inget att göra!

min blonda slinga i luggen är typ fisrosa nu. BAJS!
blir det när jag tvättar håret och färgen går av...
men det får jag väl stå ut med, får väl fixa det också.
när jag orkar och har tid ^^

kan lägga upp lite bilder sen fredags.



på väg hem till mikaela efter pizzerian.



vi såg även en död katt som en bil kört på.. fyfan! jävla idioter.



caroline tvättar av färgen i mitt hår. välkommen fisrosa slinga!



jag & min bästa vän mikaela.



jag & maria.



sandra & jag :D



jag & sandra är söta.



alla flickor.

nu pallar jag inte lägga upp fler, för datorn dampar!

Kommentarer
Postat av: Mikaela,

Vi är bäst, :D men jag hatar att dem döda katten, :(

2008-12-07 @ 15:24:49
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: josse

ta bort den döda katten jag kräks

2008-12-07 @ 21:18:54
URL: http://j0sssse.blogg.se/
Postat av: sarah

Du ska inte ha den döda katten där, läskigt & bläh & sorgligt.. gråter en tår..

2008-12-08 @ 13:36:00
URL: http://myrann.blogg.se/
Postat av: Anonym

så sööta bilder på e ;D <333

2008-12-08 @ 21:15:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0