söndag

Jag är sjukt orolig hela tiden för min underbara caroline.
men jag tror på henne, hon är stark!

idag mår jag lite bättre. På något vis känns det som att allt
kommer gå jätte bra! så stark som hon är.
håller tummarna och ber till gud hela tiden!

jag har varit med min pojkvän hela helgen och han har tröstat mig.
så otroligt skönt att ha honom omkring mig när jag vaknar mitt på nätterna.
för det har jag gjort hela tiden, kan inte sova alls bra..
carro! du klarar detta, det är ju du. min starka prinsessa!

grattis till idol-kevin. Han var lätt en värdig vinnare!
även fast jag somnade för jag mådde så dåligt och var så trött.
men jag somna mellan pauserna, älskling väckte mig sen.
för jag bad honom göra det!


imorgon är det skola igen.. känns inte bra att åka dit. inte utan carro..
men ska dit, måste försöka hålla humöret uppe och fortsätta kämpa.
precis som carro! vi måste vara lika starka.
jag tror på henne, hon är bäst.



jag vill tacka min underbara pojkvän som varit ett stort stöd!
och frida, jag är så glad att du kommit hem och mår hyffsat bra.
och mikaela, vi ska klara detta tillsammans!!
och alla mina vänner som stöttar, tack tack tack.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0