step up 3

Läste precis att det ska komma en till step up film - step up 3!
jag älskar step up filmer, eller dansfilmer överhuvudtaget.
men jag tycker om step up fett mycket. dom är jätte bra!
om någon inte har sett dom så tycker jag verkligen ni ska göra det.
så nu längtar jag efter den filmen och ska se om jag kan
få tag i den så snabbt som möjligt. hoppas hoppas
den skulle komma 2009, men jag vill ha den nu.

Mikaela var inte i skolan idag, jag saknade henne..
ingen som sprang runt och var söt & knäpp!
men tur är att hon kommer till skolan imorgon igen.

till en annan sak. jag fick tillbaka mitt dataprov idag ju
vilken lättnad jag fick G, en jävla pust åkte ut från min munn!
inte många som fick det ens så lite stolt är jag faktiskt.
men måste få bättre på mina andra, jag vill ha så bra resultat som möjligt.

snart är det dessutom jullov, nästa fredag :)
ska bli skönt med lite lov och lite myspys i det mörka vädret.
blir ju mörkt redan vid halv fyra tiden nu ju, läskigt men ändå mysigt.




Kommentarer
Postat av: Mikaela,

Hahaha, tacktack jennie, men imorgon kommer jag och då kan jag va söt och knäpp igen, hehehe

2008-12-08 @ 16:06:31
URL: http://mikaelapatricia.blogg.se/
Postat av: sarah

2009 blir ett bra film-år.. kommer en ny 2 fast 2 furious typ.. & en till harry potter film förhoppningsvis :D JAA DET BLIR SKITBRA! HARRRRY <3333 in my heart forevaah <3<3 haha :D sant!

2008-12-08 @ 17:54:29
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0