avslutning på gympan

Nu sitter jag och äter godis, har en stor godisskål brevid mig.
här trivs jag! massa med godis det enda som fattas är OBOY.
bud på att springa till köket och göra det, ska jag göra snart.

och jag blev jätte sugen på nybakade lussebullar idag IGEN!!
så jag och älskling ska baka det imorgon eller på onsdag har vi bestämt.
och dom ska bli fluffiga och godast i hela världen!! :D

hade avslutning för mina små barn idag på gympan. jag gjorde massa av
lekar med dom vilket ledde till att jag själv var med och lekte med dom, haa!
men det var kul och vi tränade samarbete. vilket inte var det lättaste ;p
men som vi skrattade ibland, det var kul. sen blev det saft & pepparkakor!

Imorgon ska pierre till ullared och jag ska sitta hemma och bajsa ner mig.
jag vill till ullared igen, minst en gång i månaden hade varit perfa..
kunde det inte legat närmare perstorp?

då närmar sig klockan halv tio och jag är redan trött.
ska hålla mig vaken till halv elva iallafall haha!

bussen 08.55 imorgon, ska bli skönt att sova lite längre. för imorse var
jag fett trött och gnällig. hoppas inte jag var det resten av dagen.
eller jag vet att jag gnällde en hel del på min pojkvän men hoppas han tog det
med en klackspark. inte för han använder klackskor men det funkar väl ändå!

och jag lyssnar på adam tensta, såklart. jag tycker han är farlig och ser goodie ut.
han har pussat mig på kinden, DET NI! nu blev ni allt avundsjuka, haha.
nej man gillar hans stil och sånt. favorit låten med honom just nu är ju : dopeboy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0