xoxo

Idag är det onsdag och denna dagen har gått ganska fort.

älskling sov hos mig inatt och vi bråkade och störde oss på varandra imorse.
men vi har snackat med varandra nu så nu är det frid & fröjd igen, toppen!
det är så bra, vi är aldrig ovänner ett längre tag. går snabbt alltid - bra.

sen i skolan snackade jag med carro och hjälpte henne en del.
hoppas det löser sig bara så du mår bra själv!
sen så puttade jag ner sandra i en vattenpöl, hahah.. förlåt.
men jag var bara tvungen.

sen hade vi gympa, där vi spelade vollyboll. FAN säger jag bara
har fett ont i armarna och på armarna efter den jävla bollen!

sen när jag kom hem så satt jag in josses lussebullar i ugnen
och när dom var klara så prov smaka jag en. inte jätte goda ^^

snart kommer pierre. vi har inte planerat att göra något speciellt idag.
eller jo, baka lussebullar men jag är inte så sugen på det just nu..

xoxo

Kommentarer
Postat av: sandra

du är alltid så taskig mot mig :( .. men jag gillar dig ändå :) hihi.

2008-12-04 @ 20:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0