dagen

dagen börja med att jag gick upp 07.45 och skulle äta frulle men jag kunde inte.
så det blev ingen frulle för mig idag. kom till skolan och hade naturkunskap!
fick tillbaka mitt prov, som jag trodde så blev det ett G. första G, bajs. haha

sen kom jag hem med tåget 16.14 och då regnade det så jag cykla fort hem
och då satt josse i toningen på mig. vilket det kommer före och efter bilder på ;)

Älskling kom vid fem tiden och vi har mysigt och kollat tv och lite sånt.
han cyklade precis hem och nu sitter jag här fett trött. ska strax byta om
till pjamasen för den sitter man så jävla skönt i. japp japp!

fööör imorgon är det freeeeeeedag!!



före toning



efter toning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0