dåligt humör

jag har varit på dåligt humör sen jag kom hem från skolan, inte en aning varför.
och värre blev det när pierre retade mig för det. så jag sov i en timme sen blev
det lite bättre men när vi skulle göra tacos dampade jag igen.
men nu är jag lugn, för tillfället.

pierre stack precis till emmas för att köpa popcorn och så snäll som jag är
så orkade jag inte följa med. så nu sitter jag och lyssnar på gotta be somebody.

snart börjar idol, kärlekstema och jag har inga pengar på min mobil
så jag kan inte rösta på kevin. men jag tror inte han åker ut ändå
eller jag vet att han inte gör det. alice & anna får heller inte åka ut..


hoppas jag inte är sur mer ikväll för det är bara jobbigt och irriternade..
och hoppas pierre står ut med mig trotts det, tycker synd om honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0