detta låter bra

sitter och snackar med sandra på msn, vi har mycket viktigt samtal.
och jag tycker det låter jätte bra det vi säger. så det ska vara :)
för det är med er tjejer jag trivs med.
mikaela, caroline, maria, sandra & evelina. dom tjejerna är guldvärda.
och det vi säger är helt sant. och hoppas det blir så i framtiden hade
varit sjukt jävla kul för alla är så sjuka i huvudet. man har alltid ett leende på
läpparna när man umgås med er. nya meangirls för fan, fast vi är snälla hahaha!

och jag skulle ju igentligen kolla sandras match i hässleholm imorgon..
men den är för sent för min smak för jag ska kolla idol med min baby!
så se hennes match får bli nästa helg i en passande tid, men jag ska se en
så jag kan mobba henne resten av hennes liv för hon ser ut som ett mongo
när hon springer för hon har sin tunga ute på sne. ser sjukt dum ut! :D

lite handkräm på det.
köpte ju handkräm igår på ullared och nu använder jag det 24/7.
riktigt skönt och mina händer är lena som en babyrumpa ;)

och imorgon är det fredag och då ska jag mysa med min pierre hela dagen.
sen ska vi gå ut och gå i perstorp fram imot kvällen har vi kommit på :D
om det inte regnar.. för då skiter jag i det, hatar regn så bajs tråkigt.
man blir bara våt och kall och man blir så trött av vädret.
speciellt nu, kallt mörkt och regnigt. värre kan det inte bli..

nu har josse varit och skickat det mesta av våra traderakläder
och vi fick inte det till att stämma. frakten blev fett mycket så har
har förlorat en hel del.. menmen smällar man får ta.

nu gör min syster och sickan pepparkakshus efter som dom är så mobbade.
haha, skit kul och se dom göra det. helt allvarliga och skit koncentrerade!
ska snart smyga ut och kolla på dom.

klockan är snart halv åtta och då ska jag se "halv åtta hos mig"..
brukar kolla på det och tycker det är kul. men det säger ju sig själv
när jag tycker att mat i kul. men jag ska inte bli någon jävla kock.
jag ska antigen ha en egen affär eller bli dietist, mest inne på dietist.
ska jobba några år efter skolan sen ska jag läsa vidare till dietist
och då ska jag utrota alla som inte är nöjda med sina kroppar och
hjälpa dom så dom får de kroppar dom vill ha så dom blir lyckliga :D
jag tycker det är jätte intressant med sånt, så det låter så bra så!




Kommentarer
Postat av: Maria

Ja det är så det ska va, vi fem <3

2008-11-20 @ 19:56:54
Postat av: olander

nya meangirls ;) <3, haha.

kan faktiskt inte hjälpa att

ja springer så med tungan (a)

2008-11-20 @ 22:15:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0