FETT GOTT!

precis ätit kebabtallrik från santan. fyfan va gott det var! orkade ju inte äta hela som vanligt.
men jag blev mätt och så jävla gott. har varit sugen på det hela dagen som vi snackade om
det i skolan. så min lilla pappi var snäll och köpte det till mig :)

sen så var skolan dryg för vi gick ju till fyra. joo, vi har prov i 20 minuter, alltså till 09.50 sen har
vi håla till kvart över ett? Låter ju inte så jävla kul. men det fick jag ju överleva..
provet gick faktiskt inte så dåligt som jag trodde det skulle göra, så får hoppas på ett G.
men det tror jag får det, ganska säker på det.

men sandra olander den jävlen kunde fan allt. satt man där och såg hennes papper.
ritat och allt möjligt över allt, haha. då kände jag min ju inte lite kass! haha

och dagens låt blir : gotta be somebody - nickelback.
that's hot.

och imorgon är det fredag! fett snabbt veckorna går tycker jag.
och imorgon ska jag mysa med min baby hela dagen och
på kvällen har vi bestämmt att vi ska gå en runda i perstorp, haha!
och idol, helt besatt i det pogramet i år. brukar inte vara det annars.




Kommentarer
Postat av: sandra olander

hahha! tro mig, ja kunde inte allt ;p

2008-11-20 @ 19:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0