Helgen + mer.

i fredags var det skit kul, riktigt kul. pallar inte skriva allt det nu, ska dra till stationen om tio minuter.. och om jag skulle skrivit om det skulle det tagit en hel dag. så jag hinner tyvärr inte. men om jag är på humör så skriver jag om det senare! MEN JAG HADE SÅ KUUUUUUUUL!  :)

i lördags tog jag bara det lugnt med baby. var i Hässleholm med mamma också, när vi kom hem hade jag fett ont i magen så jag tog mitt täcke och la mig vid tv;n dirr. sen somna jag där i några timmar.. sen när pierre kom gjorde vi tacos och kollade på "tomten är far till alla barnen". sen somna både två tidigt och gott, mihi <3

i söndags tog jag det lugnt med pierre hela dagen. vi kollade på film och fixa vår hamsterbur sen spelade vi poker med daniel, andre och dd också. Det var kul, fast jag förlorade.. kom inte sist iallafall haha! så nu kan jag spela poker också!
sen när jag kom hem vid sju tiden fira jag farsdag med pappa. han fick två chockladaskar, jag&josse är mycket omtänksamma. hoppas han blev glad iallafall. sen skrev jag på mitt turism arbete! hyffsat lätt men svårt att fixa text.

igår, måndag. jag jobbade på gympan från 16.30-18.00.. bara jag och sandra som var där som ledare. så vi blev ensamma på våra stationer men vi klara oss ändå! måste komma ihåg att ta med TRE godisar nästa gång, lovat tre tjejer att dom ska få det för dom klarade av att göra vissa saker. 
sen efter gympan kom pierre till mig.. vi kollade prison break, som vi nästan somnade till. både två var fett trötta!
så dirr efter prison break gick vi och la oss och sov. så snart ska vi till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0