idol

OJ! Anna åkte ut och det ville inte jag :( .. okej, hon var inte så jätte bra idag men hennes röst.
fyfan va bra den är och så åker hon ut. inte omtyckt av mig, hon var så duktig!
och alice var heller inte så bra idag, hon verka helt ledsen.
och kevin var bäst och gullig som vanligt.
och robin var fett bra med sin lugna låt, jätte bra faktiskt.
och johan var bättre än vanligt fast jag tycker inte han är så bra.

men anna åkte ju ut och det var jävligt synd..

Pierre ligger och sover i min säng nu, han somna redan vid tio tiden så ja,
nu sitter jag här och fördriver tiden så jag också kan bli trött. 
Mamma&Pappa är hos farmor och min vovve följde med dom
så ingen som håller mig sällskap nu heller.
så jag har det rätt så ensamt i mörkret.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0