idol

då har alla sjungit i idol för denna fredagen.. fett kul att titta på tycker jag.
KEVIN, ANNA & ALICE. mina favoriter, men mest kevin.
men åååååh va duktiga dom är! och kevin&annas duett, jag älskar det.
dom var så otroligt duktiga och kevin är fan en jävla charmtroll!

jag tror faktiskt att johan palm åker ut ikväll. tråkigt nog..

nu håller jag på att fixa saw fem, sen ska jag och baby bädda ner oss i soffan
och kolla på den. fett läskig har jag hört att den är .. men man vet ju aldrig ;o
får hoppas på det bästa! i loooove skräckfilmer.

Och på fredagar är jag alltid fett trött, vilket är störigt som tusan.
så ska börja ta vitaminer varje dag så jag blir piggare!
åt alltid det när jag var liten så varför ska man sluta?

OCH OCH OCH GRATTIS EVELINA SNYGG!!
nu jävlar vet du vart skåpet ska stå ;)






Kommentarer
Postat av: evelina snygg

tack tack tack!! puss på dig sötizz <3<3<3

2008-11-17 @ 14:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0