LÖRDAG

sandra, mikaela & Caroline var hos mig och fytusan så kul jag hade.
riktigt kul, vi åt tacos och sandra gick och kolla runt i mitt hus haha..
men hon vågade inte gå ner i källaren för jag har berättat att det spökat
där typ tre gånger. så hon blev en fegis!

sen busade vi också och jag skrattade så jag dreggla!
vi åt godis och ost också, mums.
dom tog tåget hem 23.42 och där träffa dom nya vänner ;)
haha, hoppas ni överlevde tågresan.

sen gick jag hem till pierre där jag somnade framför tvn.
sen sa pierre till mig om vi skulle gå och lägga oss så vi gjorde det.
men jag vaknade vid 6 kanske av att jag typ andades cpe.
så vi gick in och la oss på daniels rum så blev det bättre!
     tror vi måste städa hamsterburen igen, haha.


idag är det julskyltning och det blev inga lussebullar gjorda igår.
så är det någon som vill baka lussebullar med mig så är det helt okej!
haha.
och så ska jag ner och kolla luciakröningen vid halv fyra eller när det var.
heja matilda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0