LÖRDAGEN

var ju på kalkonmiddag hos emelie, det var inte gås utan kalkon.
Hur som helst, det var fett gott och jag blev fett mätt.
sen satt vi och snackade om allt möjligt och vid halv elva
tiden gick vi ner till flamman och hälsade på syrran & sarah.
och dom såg ut att ha kul, typ tre kunder eller något.. haha!
sen kom jeppe & karlberg ner, lagom fulla och snackade bajs.
bajs bajs bajs & åter bajs. man fick ju sår i öronen ;)

sen vid halv tolv tiden mötte min älskling mig och då gick
vi hem till honom och kollade på tv, som jag somnade till.
jag vaknade vid två tiden och då väckte jag pierre också
så vi gick in och la oss i hans rum. sen vaknade jag IGEN
klockan fyra av att jag knappt kunde andas ;s .. fett läskigt.
låg där och hostade i säkert en halvtimme, sen väckte jag
pierre och så gick vi och la oss i dannes rum och då blev
det genast mycket bättre. tror det var för vi inte hade städat
hamsterburen så där luktade skit ;p ..
men nu har vi städat den också.

Har precis ätit  hemmagjord pizza med min lilla pappa.
köttfärs,bacon,ost & svamp på. fett gott var det!

ska snart bege mig till älsklingen igen.
ska kolla tv och sånt där sen följer han mig
hem vid tio tiden, i thiiiiiink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0