maah.

Det är onsdag och jag kom inte hem från kvar över tre och då var det svin kallt..
kom hem och då fotade jag och josse nästan alla våra kläder som vi ska lägga ut på tradera.
fett många byxor som jag ska lägga ut, ut med skitet!

Sen ikväll skulle jag varit med min bebe, men han kom inte hem fråns typ 20.00 för han hade
varit i jönköping med sin klass.

Så jag följde med mamma  på alovera-party. faktiskt intressant! mycket saker bara..
hade gärna kunnat ta allt, men det är ju så dyrt.
Men mamma köpta en bodylotion till mig som luktade fett gott.

sen har jag också pluggat idag.. har handelsprov imorgon, wish me good luck.
tror inte det går så himla bra på detta, har inte lagt ner så mycket tid som jag skulle.
MEN fick tillbaka mitt projekt&företags prov idag, det blev VG! fett glad och nöjd :)


OCH på lördag ska jag och mikaela ha parmiddag.
förrätt, huvudrätt & efterrätt. ska bli mycket mysigt!
eftersom Mikaela är bäst och bäst och bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0