MIKAELA

"Den 21 augusti 08 var början till en mycket bra vänskap med dig, vår blickar möttes med extrema smile, & vi pratade senare på kvällen och jag pratade hela tiden om normala, HAHA..va väll rädd att du skulle va onormal, :P vilket du absolut inte var, vi har sedan den dagen alltid gått & umgås i skolan, & så klart på fritiden, med jävligt mycket skratt och kuligheter..det har inte varit frågan om något bråk eller sånt skit som det brukar bli..& det är jag jätte glad över, fast det blivit lite konstigt denna veckan, ska du veta att du är den bästa vän jag kan ha, & jag älskar dig Jennie Aronsson, du är fan underbar, & jag kommer aldrig sluta va din vän och du kommer alltid finnas hos mig, :) <3"


denna texten skrev mikaela till mig och fyfan vad glad jag blev.
för det finns ingen i hela världen som är så bra vän som du, mikaela pedersen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0