skin

sarah frågade vilken låt jag hade skrivit ner och det är en fett bra
och mysig låt som heter: Ras cricket - skin.
för jag vet inte om man kan svara eller hur man gör när någon
kommenterar ens inlägg. ding i bollen är jag, inte alls smart!

Och idag går vi då till fyra va, vilket inte är så roligt va.
så jag ska färga vara glad åt alla va. sen när jag kommer hem
ska jag tona håret. eller josse ska göra det på mig så jag inte
gör fel. haha! för jag är otroligt klumpig. hade tagit det i hela huvudet
och i min blonda slinga så den blvit fislila.

och jag älskar min pojkvän otroligt mycket, han är finast och bäst.
och jag älskar min bästa vän mikaela för hon är så bra.
jag älskar caroline, maria, sandra och evelina också.
och jag älskar sarah, josse, frida, ewe, jennifer.


och nu är det torsdag igen? fyfan vad veckorna springer iväg. man hinner
ju knappt gå upp från sängen fråns man ska sova igen. helt sjukt.
men tiden går väl snabbt när man har roligt, det stämmer nog ganska bra.

mina händer är jätte torra! är inte van vid klår så man händer är så torra nu..
det sticker i dem och det är obehagligt och det gör fakiskt ont.

Kommentarer
Postat av: maaria

Love u to jennie sötnos <3

2008-11-27 @ 22:39:01
Postat av: Sarah

tack för namnet på låten, ska youtuba den snaart :) love you to! <3

2008-11-27 @ 23:13:25
URL: http://myrann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0