skolan + mer.

hade precis suttit och skrivit fett långt så gick allting bort, myyyycket irriterande.. bara till att börja om.

Idag hade vi projekt&företags prov i skolan.. det gick väl hyffsat för min del men jag tycker inte om läraren särskillt mycket så förstod inte riktigt vad man skulle plugga på och vad man inte skulle plugga på. Och det var helt invecklade frågor så visste inte hur man skulle svara på dom.. men jag borde få G iallafall om jag har tur kan jag kanske få VG. återstår att se!

Kom hem från skolan för ett litet tag sen.. hade gympa sista lektionen och hon släppte oss 13.55! så jag och caroline fick springa till tåget. men vi hann iallafall och tur var det för att sitta på torget varje dag i en timme är inte det roligaste..

Mikaela trillade på torget idag, haha. hon är så klantig och så trög men hon är riktigt rolig alltid! Jag var inte där när hon trillade för då satt jag med Pierre. Men dem som såg det har berättat för mig och kan se framför mig hur roligt det såg ut!
haha, så jävla roligt är den tjejen. Det går inget annat än älska henne!

Jag måste nog klippa mig snart igen. Börjar få lång lugg och mitt hår börjar bli ÄNNU tjockare! så får be mamma att ringa och beställa tid. För jag hatar att beställa tid till saker, fett nervöst och pinsamt. så jag ber mamma och om hon är tillräckligt snäll den dagen så ringer hon till mig!
Funderar dessutom på att färga hela mitt hår brunt och lägga in lite ljusare slingor men samtidigt vill jag inte slita på det mer. vill att det ska växa snabbt och bli jätte långt. Jag älskar långt fint hår, det är så fint.

Jag vill att dessa två veckorna ska gå snabbt. Den 19:e åker jag, Mikaela, Caroline, Maria och mikaelas mamma till ullared. Då ska jag köpa julklappar till familjen så jag har det gjort. för annars blir det i sista sekunden som det blivit alla andra år.. Därför ska det bli ändring på det, i år ska jag köpa dom i tid.
Måste spara alla pengar jag har kvar på mitt kort nu + hela nästa studiebidrag så jag kan handla det jag vill.
och jag och spara går inte särskillt bra ihop.. jag vet inte vad spara är för något känns det som, mah..

Idag ska jag gå till älskling eller så kommer han till mig. vi har inte bestämmt det ännu, men tror hon får komma till mig för jag är fett trött. vi ska nog inte göra något speciellt, bara ta det lugnt och mysa. Kanske kolla någon film..
Jag vill se saw 5!! jag älskar saw filmerna, tycker dom är så råa och bra gjorda.

nej, nu blev jag hungrig.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0