tack för igår

TACK SOM FAN FÖR IGÅR, jag har inte skrattat så mycket på väldigt länge.
fick kramper i magen så mycket jag skratta. det blev ju jag,maria,carro & mikaela.

vi bakade två tacopajer så tänkte vi att vi hann springa till storköp när dom var
i ugnen, men så fel vi hade. fick springa hem från storköp för att ta ut pajen..
men det var redan försent, den ena var bränd. så vi satt den vid vägkanten! hahah. 

och idag när pappa hämtade mig och caroline var pajen borta.
Någon har ätit den från vägkanten, helt säker på det.


 













jag älskar er, tjejer <3
tillsammans har vi den sjukaste humorn och vi skrattar
alltid. ingen kan blir sur och allt är så jävla bra :D

Kommentarer
Postat av: Mikaela,

HAHAHA, vi hade jävligt kul :D fan den bästa kvällen på länge, fast jag har ont som fan i knäet nu sen jag trilla, och blir lite rädd när jag kollar i speglen i mitt rum från vardagsrummet, :P & man tar bara inte någons paj på det viset, :( men men...det finns hungriga folk, hahahah som ungen på burger king, :P & fresten den bilden jag är "lite" sur är så jävla sexig, ;) HAHA

2008-11-24 @ 21:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0