tatuering

jag har ju en tatuering jag är väldigt nöjd med men jag vill ha en till, haha..
som dom säger. när man väl har börjat slutar man aldrig, men det ska jag göra.
men funderar på att tatuera "kärlek & respekt" på foten. jag tycker det är så fint

pierre kommer om ungefär en kvart sa han, så får väl se om han dyker upp.
en kvart blir oftast en halvtimme eller något sånt, så ja man vet ju aldrig.

Imorgon är det tjejmiddag hos mikaela ju och det blir bara
jag, maria, carro, mikaela & emma för sandra och evelina kunde inte.
to bad för dom, för vi ska äta fett god mat så ni kommer ångra
att ni inte stack dit. HA-HA!
hoppas ni gottgör oss annars jävlar ligger ni illa till ;)

Fortfarande kvar snö på marken trodde det skulle tina bort innan
när det blev lite varmare men nejdå, det ligger kvar och det är bra.
allt blir så mycket mysigare nu. okej att det finns mer att göra på
sommaren och sånt men julen är så mysig och fin. jag vill ha en vit
jul i år, hoppas det blir det också.

och idag är det ju fredag så jag hoppas mamma och pappa har
bestämt något gott som vi ska äta ikväll. för jag tycker man ska
äta god mat fredag och lördag annars är det inte helg :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0