test

Höstens tjejtest

Ditt beteende
Elak eller snäll : elak är jag nog, tycker inte om höst.
Tystlåten eller högljudd : beror på var och när.
Tjaffs eller slåss och sen är det över : både och haha ;D
Mysperson eller festperson : både två är jag nog.

Kärlek
Är du singel nu : NEJ, världens bästa kille dessutom.
Har du någon gång haft ett seriöst förhållande : har det nu!
Hur länge va du och din senaste flickvän / pojkvän tillsammans : är tsm med pierre nu i snart 20 månader :)
Hur stor var/är ålders-skillnanden på dig och din flickvän / pojkvän : 2 år.

Sexliv
Är du oskuld : höhö naj
Är någon du haft sex med ful : nej!
Har du haft sex i någon kompis hem : jaa haha.
Har du tackat nej till sex : japps.
Vad tycker du om våldtäkter : fyffffan.

Utseende
Vad har du för hårfärg : röd/lila/brunt aktigt
Vad har du för ögonfärg : blååååa
Hur lång är du : liten. 156,5 cm.
Vad har du för skostorlek : 36-37
Vad har du för BHstorlek : 70 C
Är du nöjd med din kropp : ska väl inte klaga, haha.
Är du nöjd med dina bröst : oftast är jag väl det.
Är du nöjd med din längd : nej, hade viljat vara längre.
Har du några piercingar : navlen
Har du någon tatuering : en vid höftbenet och uppåt.

Om killar, för eller mot
Killar som jämt går i mysbyxor : bross på var och när.
Killar med tatueringar : FETT SEXIGT
Killar med långt hår : Nej, fy. det ser så flottigt ut
Killar med smink : haha, nej. det gillar jag inte
Killarr med piercingar : ja de är porrigt
Killar som slåss : nej, det är bajs.
Killar som är emo : fult, gillar inte emos.
Killar som är punkare : inget jag föredrar ^^
Killar som idrottar : mhm, det är nice !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0