tradera kläder

precis lagt in fett många kläder på tradera. tog riktigt lång tid eftersom bilderna är fotade med digitalkamra..

Pierre är hos mig nu och vi ska nog snart äta något gott för jag börjar bli hungrig.

dessutom kändes det inte som handelsprovet gick så jävla bra.. bajs också.
Gick till fyra idag, sen åkta jag farbror victors räserbil hem, haha!
snabbt gick det.

imorgon är det fredag, vilket leder till helg! veckorna går riktigt snabbt..
hinner knappt med att komma till skolan för det är slut. men det är ju bara för Mikaela, maria & carro
underhåller mig på dom mest knasiga sätten. men jag trivs mycket mycket bra <3

PÅ lördag ska jag och min fruga Mikaela äta parmiddag med hennes katter. dom är kära.
vi ska äta förrätt, huvudrätt och efterrätt.  till huvudrätt ska mikaela fixa något med kycklig som
hon sa var fett gott. så det får jag verkligen hoppas på ;) och till efterrätt blir det kladdkaka, mums.
men vi har inte kommit på förrätten.. något förlag? något fräsh kanske :D ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0