väla

Jag kom nyss hem från väla. har varit där med mamma :)
Jag köpte en röd BH, ett par nya blåa jeanstights, en ny typ besh vinterjacka
och ett nytt puder. sen köpte jag julklappar till mamma & pierre!
så nu har jag köpt till alla utan farmor så ska fixa det också.
Sen köpte jag två par blommor till mina nya krukor så nu är det
jätte fint i mitt fönster. nöjd som bara den!

Vinterjackan blev jag mycket nöjd med och den var skön.
Jeanstightsen är så jävla sköna, har ju redan ett par mörka
så denna gången köpte jag ett par blåa.

ska hem till mikaela om 2 och en halv timme typ så
ska väl duscha och sånt snart. ska sova hos mikaela
också, kommer bli en lååång natt. denna gången ska jag
 inte somna först, haha. vi ska nog mysa och äta gott och
 kolla film. jag ser fram i mot det :D

snart julafton och nyår, maaaaah..
detta året har gått fett snabbt, har knappt hunnit med.
men jag har haft ett jätte bra år hittills och bättre kan det
bara bli. för sämre får det inte bli då suger det juu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0