april april!

1 april idag vilket betyder att man får ljuga! Men jag har inte lyckats så bra..
Har försökt att lura några men nästan ingen gick på något mer än amanda, såklart.
men hon är smart ändå och jag älskar henne! sååååklart.
I skolan lurade vår lärare oss att vi skulle gå i skolan fram tills midsommar klockan 12
för att vi hade haft för många studiedagar. Jag blev riktigt lack och skrek och hade mig
sen smyger det fram ett april april.. som TUR var. för till midsommar hade jag aldrig
gått i skolan. never never!

På idrotten idag hade vi bad. Jag är riktigt stolt över mig själv för jag simmade 40 längder
väldigt snabbt för att vara mig. Jag blev helt slut också! så idag har jag tränat bra.

Efter skolan åkte jag med sandra hem. Vi bestämde oss för att laga mat, typ det enda vi gör.
och vi älskar snitzel så det blev det denna gången också. Vi stack snabbt till affären och köpte
tyska kroketter som var helt avlånga, men goda ändå! och så köpte vi bearnies sås och thaisås.
Även denna gången blev vår mat lyckad! vi ska skapa ett eget tvpogram. lagar snitzel på olika sätt!

Sen åkte jag hem till lilla perstorp igen och där möttes jag av amanda på stationen i det fina vårvädret!
vi hade bestämt att vi skulle ut och gå. vi kom så långt som till grillhörnan sen ville hon ha en hot dog
så hon köpte en sen traska vi vidare hem till mig där jag la av mina väskor och byta skor till mina söta
sommarskor som jag köpt på hm. dom var ganska bekväma dessutom ;)

vi mötte ribban på stationen sen gick vi tre hem till amanda. Vi blev plågade av att kolla på hockey
en bra stund. Det var inte kul att kolla på tv iallafall, kanske i verkligheten.
Vi snackade om lite allt möjligt och kollade på jerry springer, sjukt pogram. jag tror att allt där
redan är uppgjort innan programen för det är så kryddat med allt.

Sen när jag skulle hem så mötte jag jimmy så han var snäll och skjusa hem mig!
så jag slapp att frysa och kom snabbt hem, mycket bra.

imorgon ska jag följa med sandra när hon ska tatuera sig :D

Nu gör jag inget speciellt mer än dricker cola.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0