frågestund!

en ny frågestund! hoppas ni gillar det, för det gör jag.

Fabbe: tycker du om alla dina vänner lika mycket?
Nej. det gör jag inte! har mina favoriter sen har jag andra vänner..
Men jag tycker om vissa mer och vissa mindre, that's it :D

Fabbe:  Vilka är dina bästa vänner?
Sandra, Caroline, Amanda. Dom som står mig närmast nu! men har massor av andra bra vänner också. men mina bästa vänner nu är dom, utan tvekan. Dem delar jag allt med :)


Fabbe: vem är det som finns där o stöttar dig, pratar med dig o gör vad som för att du ska må bäst?
Det är Amanda och Caroline, så är det bara <3

Johanna: Trivs du bra på din skola?
Min skola duger bra för mig, bra folk och ganska lugnt oftast. Men ibland händer det grejor! haha.
Jag tror jag skulle trivas bättre på en frisör-skola.

Johanna: Hur gammal var du när du blev av med din oskuld?
Jag är laglig. 15 år!

Karin: vilken är din favorit låt just nu?
Akon - Saviour tonite heter den på min dator iallafall ;p

Johanna: Vad vill du ha för bil?
En röd jaguar eller en fett snygg honda sivic (h)


Kommentarer
Postat av: Robin

taskig du är som inte tog med min fråga.

2009-04-23 @ 22:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0