frågestund







FRÅGESTUND IGEN FÖR DETTA ÄR SÅ KUL!

Karin: Hur ofta är du hemma?

Jadu, jag är hemma någon gång under dagen varje dag. Ibland lite mer ibland lite midre!
men att sitta hemma en hel dag klarar inte jag, jag måste hitta på något att göra annars
får jag panik och klättrar på väggar, nej men blir helt rastlös annars.


Amanda: Hur många syskon har du?
Amanda lilla, jag har ett syskon. En stora syster som heter josefin :)
hon är 19 år och vi två har exakt samma humor dessutom!

Amanda: Vilken är din naturliga hårfärg?
När jag var liten hade jag typ mörkblond/ljusbrun. Men nu när jag mixtrat och trixat med
mitt hår så har jag den vanliga svenskens hårfärg, råttfärgad. vilket är skit fult!
så måste fortsätta att färga mitt hår alltid annars får man en hemsk utväxt.

Nisse: Vad heter du i andra namn?
Jag heter typiskt svenska andra namn. Inget annat än maria & anna!
Min farbror ville att jag skulle heta Jennie-ann men det ville inte mamma.
därför fick det bli jennie och andra namn anna, men maria vet jag inte varför.

Jessica: Vem är din bästa vän och vem umgås du mest med just nu?
Den jag umgås mest med just nu är Sandra och hon är min bästa vän.
Vi ses flera gånger i veckan och det enda vi gör är äter känns det som haha!
nej men vi gör ganska mycket tillsammans och har alltid kul.

Maria: vad är ditt drömjobb?
Mitt drömjobb vet jag, det är att bli frisör och ha en skit fin salong. - lätt!

Hanna: När hade du tänkt flytta hemifrån?
När jag läst klart i skolan och fått en fast inkomst, då kan jag flytta!
första lyan blir väl en lägenhet, som alla andra. men där ska vara snyggt :)

Emma: om du hade fått göra en plastikopration, vad hade du gjort?
Jag hade fixat min näsa eller haka. Jag tycker min näsa är skit ful!
och min haka har jag fått kommentarer om. Men den ska jag ändå fixa
inom de närmaste åren, så de så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0