fredag

denna veckan gick också snabbt seddu! redan fredag.

igår gick vi ju till fyra, vilken plåga like allways. på rasterna stekte vi i solen
för det var så jävla skönt & varmt väder, man blir så glad då. full av energi!
efter skolan hämtade sandras pappa oss och vi körde till perstorp för sandra
skulle äntligen våga tatuera sig! hon var jätte nervös. jag följde med henne för
att hålla henne i handen men det behövdes inte, hon klara det bra utan ;)
hennes tatuering blev fede snygg, nu vill jag bara ha fler!

sen åkte vi till åstorp för att sandra skulle packa. men sen tillbaka till perstorp
igen! vi stack ner och kollade pierres match men vi frös så vicor kom och hämta
oss med sin stekarbil! (h) vi stekte hem till mig och hämta en film sen körde vi
till victor för att kolla den. men den funka inte så bra så vi såg en bit av rosa the movie!
haha, den är faktiskt bra tycker jag.

sen hämtade mamma mig vid kvart i tio och då blev det hem sen dirr till datorn :)
för jag har fått mina bilder sen plåtningen! fick många många många, 355!



sandras snygging tatuering!








Kommentarer
Postat av: Sofie

FAN vad fina bilder!

2009-04-04 @ 16:57:39
URL: http://sofiehansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0