happy friday

Ja, en riktigt skön skoldag idag. kom till skolan och på svenskan
behövde vi inte göra någonting för vi var redan klara med boken
min lilla grupp för vi är så duktiga! så vi spelade kort på toget och
bara tog det lugnt. sen hade vi matte där vi heller inte gjorde så
mycket.. jag läste några formeler som jag försökte förstå mig på.
JAG GILLAR VERKLIGEN INTE MATEMATIK. <- SUG MIN RÖV!
sen hade vi idrott, vi skulle springa fyra kilometer i det fina vädret.
snacka om att man blev varm? inte för vi sprang direkt.
efter det så fick vi sluta! för engelskan blev inställd idag..

Jag och sandra tog bussen hem till henne vid ett sen duscha hon
då låg jag och halv sov i hennes säng. sen käkade vi en macka sen
gick vi till stationen. Vi hoppade av på slut stationen, helsingborg.
vi åkte upp till donken och jag köpte ett hapy meal som satt fint i magen.
sen gick vi till carro (L) ÅH, min ängel. blir så glad att få träffa dig!
höra dig skratta och prata skit med dig är fan så jävla bäst.
allting så bra och du är så stark. jag älskar dig så gumman!

vi stannade hos henne i timmar sen fick vi ta tåget hem..
Caroline var dessutom trött så hon kopplade nog av framför tv;n
när vi hade gått. Vi gick till donken igen och köpte en glass en
hoppade vi på tåget mot perstorp. tåget blev proppfullt med jävla
scouter. AH, dom pratade dessutom danska och jävligt högt..
enormt irriterande. dom hoppade av i klippan och då blev det lugnt
och tyst och skönt på tåget, i hela tio minuter för sen skulle jag av.

När jag kom till Perstorp så lämnade jag av sandra hos victor.
sen så cyklade jag hemåt! Väl hemma stod maten redo på bordet ;)
grillat kött, pommes och vitlökssås. MUMS! men tyvärr var jag inte så
hungrig. man blir tjock och mätt av donken berättade carro idag, haha.

Sen kom äntligen Pierre och då kollade vi på talang och hade det mysigt.
ingen speciellt rolig denna gången tyckte jag. Efter talang kom Sandra och
Victor hem till mig. vi satt oss i köket och spelade kort, kotte och sjuan blev
det. jag och sandra förlorade, buhu... :(

nu har dem precis kört hem och jag är med pierre. tror vi ska kolla tv eller
något liknade nu. HA DE!

imorgon - party på schemat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0