kvällsmat

Kom hem från Hässleholm för ett tag sen. Var inne och köpte
lite hemlisar och mat! tyckte jag var duktig som följde med dem.

Nu har jag precis gjort en jätte jätte god sallad som vi ska äta
till kvällsmat. Det blir kycklingklubbor med sallad! I salladen är
det romansallad, gurka, tomat, majs, avokado, fetaost och
solrosfrön! älskar den maten. riktigt god så ikväll kommer jag
bli duktigt mätt på kvällsmaten :)

sen ska jag väl inte göra så mycket mer ikväll. Inte umgås med
Pierre idag för han ska på fotboll så blir inte att vi ses idag.. bu!
så får kanske ut och gå med någon eller bara sitta och glo.
fårse vilket humör jag är på efter maten. kanske rullar fram
vem vet? höhö

jag längtar efter helg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0