lördagen

Jadå! då drar jag gårdagen som var ganska frän (h) haha.

Jag drog hem till amanda ganska tidigt, vi sega lite sen duschade
jag hos henne utan balsam så fick något medel som gjorde håret lent.
Sen sega vi lite till men vi gjorde oss smala och gick en rak väg ner till
jarlan, sen tillbaka hem till amanda igen. Vi var hungriga så vi gjorde
mat tillsammans. Det blev kycklingfilé med kroketter och sås! GOTT
jag blev riktigt mätt så jag hade ont i magen i några timmar efter men
det gick över lite senare. Sen skynda vi hem till mig och fixade till oss
sen bar det av till åstorp! vi mötte robin och adde på roma sen gick vi
hem till robin och börja festa, wiho. jag försökte spela biljard och lite
sånt men tyckte inte det var så lätt.. haha. Sen efter någon timme åkte
vi vidare till bjuv där själva festen var. jag hade kul! trots bråk och mög.
amanda, du gör mig rädd ibland, mah på dig. men jag älskar dig!

Sen fick vi skjus hem av addes vän, snällt som fan.
Sen somnade jag direkt när jag kom hem för jag var trött.. logiskt.

Ja och idag är det idag. jag har lite ont i huvudet ännu men sånt man
får ta ;) amanda kommer snart och vi ska på piknik. vi hörs sen! ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0