måndag - sista dagen på lovet.

Klockan är halv nio på kvällen och jag har nästan precis kommit hem från Pierre.
Har spenderat min dag där! eller kan ju dra hela min dag för er som bryr sig ;)
Jag vaknade vid tio tiden och satt mig vid datorn en stund, tänkte först väcka pierre
men eftersom det är sista dagen han kunde sova länge för skolan börjar ju imorgon
så tänkte jag vara snäll och låta honom sova. så han vaknade av sig själv närmare
halv elva. Vi tog det lugnt en stund sen gick vi upp och åt frukost. Sen gick vi in på mitt
rum och hade slagsmål. Eller jag slog honom och han fick inte slå mig, så är reglerna.
Vid halv två tiden cyklade vi hem till pierre där vi åt grillat, skit gott tyckte jag att det var!
sen gick vi ut på hans trädgård med daniel och kastade frispy(?) haha, ser att det är helt
fel stavat men vafan jag vet inte bättre.  och jag vann! efter det cyklade jag och daniel ner
i byn och köpte glass och hallon, hem till pierre igen och åt det :D varma hallon & glass!
satt helt perfekt i magen. sen kollade vi på ensam hemma 3, den gick på tvn men jag
somnade en stund. skönt var det den lilla stunden jag sov! Sen åt vi lite nudlar och
 kollade på tv. det är vad jag har gjort idag, tagit det lugnt bara.

lovet har sprungit iväg som det alltid gör. hinner aldrig göra det man hade tänkt!
men jag har haft ett trevligt lov iallafall, mest umgåts med amanda, sandra & pierre.
även träffat min underbara vän caroline som kämpar på som fan, i love her!

Jag är jätte jätte jätte sugen på att börja på fotboll igen! JÄTTE SUGEN.
men i perstorp har dem bara ett juniordamlag med tjejer från 15-30 år och det lockar
tyvärr inte mig, jag vill spela med tjejer i min ålder. och tvekar på att börja för jag är urdålig
nu och kommer skämmas ihjäl för alla andra kommer vara tusen gånger bättre än mig..


Kommentarer
Postat av: nikki

du kan börja med mig någonstans (;

2009-04-14 @ 12:17:02
URL: http://niikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0