måndag

Nu är det måndag och jag är trött i mina ben. Dagen började inte alls bra!
jag hoppade på bussen för att ta upp min mobil och svara på amandas sms.
känner igen mig men hittar inte av mobilen, kommer på att jag la den på köksbordet. FAN.. men dagen gick vidare för det! efter skolan satt amanda på snällt på torget och väntade på mig. Vi tog bussen till Åstorp och gick hem till Emilia, längesen jag träffade den pinglan! så kul det var att träffa henne. Vi fixade våra biljetter till hennes 18 års fest på bahnhof, ska bli riktigt kul faktiskt. jag, amanda och mikaela som ska dit tillsammans! efter vi varit hos Emilia ett tag gick jag och amanda till stationen och tog tåget till helsingborg. ni kan aldrig gissa vad jag gjorde där? - JO, jag och amanda åt på donken (L)  När vi var mätta och belåtna gjorde vi stan osäker ;) eller blev ju dom nödvändliga affärerna. som är gina tricot och h&m, jag hittade två nya tunikor, i like it! en aprikosfärgad och en svart. kommer kanske in bilder på dem :)
 när jag får min kamra till att funka som jag vill.

Sen gick vi tillbaka till stationen och tog tåget till åstorp, vidare till kvidinge för amanda ville träffa sin pojkvän så jag var snäll och hängde med, that's what friends are for ;)  var där i en timme och kolla när dom spelade streethockey sen tog vi bussen till klippan. väl framme i klippan skulle vi vänta på tåget i tio minuter som sedan gick hem till perstorp.
då är där en jätte full människa på tåget som skulle gå till helsingborg 20.52! tre människor försöker få av honom från tåget men nej, det gick inte. för han kunde inte stå på benen! men sen när dom väl hade fått upp honom till dörren så ser jag att han har en hund.. jag tänkte bara: stackars hund! .. sorligt faktiskt, han drog i hunden ganska ofta och jag ville
bara springa fram och rädda hunden från honom, man ska ta hand om ett djur bra! men till sist fick dom av honom från tåget och gick och satt han på en bänk med sin hund. sen skulle vi hoppa på tåget hem så vet inte hur det gick med honom sen, hoppas hunden mår bra.

Nu är jag hemma och sitter vid datorn, dricker lite proviva för min lilla mage.
ska snart gå och borsta tänderna och tvätta mig och sätta på mig pjamas
HA DET.


amanda - i love you so


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0