mikaela :)

Idag ska jag äntligen umgås med Mikaela. Det var minst en månadsen sist!
så det ska bli kul, vi har nog massor att prata om. Ikväll ska vi på tjejkväll på alma.
Det är en klädesaffär så vi ska väl se till att bli ännu fattigare! men jag har inga pengar
så det är inte så farligt för mig. Men Mikaela blir nog ganska fattig efter kvällen ;)
Ska strax gå ner med chicko till stationen för att möta henne.

Idag är det inte lika fint väder, tusan. vill att det ska vara lika varmt och fint som
i fredags och lördags! men nej såklart ska det blåsa och vara mulet om dagarna.



Caroline, jag älskar dig & saknar dig. Vill till dig hela tiden!
kommer alltid finnas vid din sida snäckan (v)

Kommentarer
Postat av: Josse

vad har du för typsnitt på din blogg?

2009-04-08 @ 14:04:47
URL: http://jossus.blogg.se/
Postat av: mikaela

hahahah, men jag blev inte fattig, (a)

2009-04-09 @ 21:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0