påsklov

Inte skrivit på några dagar så det är väl dax nu tycker jag!

I fredags slutade vi vid 12.45 efter det tog jag och sandra tåget till hässleholm.
vi skulle köpa en tröja till min älskade carro :) vi hittade en jätte fin mysig tröja som
vi köpte till henne. sen hittade jag även ett par nya stekar-solglasögon.
Sen gick vi och stekte i solen för det var så fint väder!
När vi skulle åka hem så gick vi in på pressbyrån för att köpa en loka.
sen när vi ska gå ut därifrån ser vi att anna från idol står där inne.
jag säger till sandra; såg du vem det var? det var ju hon anna från idol.
men sandra hade inte sett henne, och så töntiga som vi är står vi utanför pressbyrån
för att sandra också skulle få se att det var hon. så det var ganska fräckt ;)
när vi kom till perstorp igen gick vi hem till mig och fixa en skiva och packa lite snabbt.
sen tog vi tåget till åstorp där sandra hade tjejmiddag på kvällen.
vi åt god mat och hade mysigt! tackar för det även fast alla var dö trötta, haha!

på lördagen gick vi upp vid 09.20 för att vi skulle med tåget vid 11.
vi åt god frulle och fixade till oss lite sen skjusade camilla oss till stationen.
vi kom hem till mig och tog det lugnt sen åkte vi äntligen till carro!
ååååååh, carro. jag blir så fruktansvärt glad :)
när vi kom mötte vi dig i korridoren för du ville ut i solen, du vinkade på oss
och sa hej! hela mitt hjärta fylldes med glädje. vi körde ut dig i solen och pratade
med dig. det var så underbart att få höra dig prata igen och se dig göra så många
framsteg. sen att du blev så glad för tröjan var skit bra! hoppas nu den sitter fint :)
vi var hos dig ett bra tag sen var vi tvugna att åka hem igen..
Kommer snart till dig igen snäckan, jag älskar dig & saknar dig. det vet du om..

när vi hade kommit hem från caroline åkte vi in på ica och köpte kött som vi kunde grilla
på kvällen, mums! sen kom pierre och victor också hem till mig. vi startade grillningen
men köttet blev lite svart, men det var gott ändå. sen satt vi mest och snacka och hade kul.
lite senare gick vi hem till matte och umgicks med folket, men blev inte där så länge.
jag och pierre gick hem till honom och åt räkmacka & popcorn och kollade på tv :)
sen somna vi skönt i soffan. vid 03.00 vaknade vi och gick in på honoms rum och sov vidare.


idag gick vi upp vid 10.30 och åt frukost sen kollade vi på tv.
jag var tvungen att gå vid halv tolv för jag skulle ut med hunden!
idag ska jag på kalas hos clara, min kusin.
sen ska jag umgås med sandra :)


och nu är det påsklov

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Vad kul att Carro gör framsteg! Pratar hon helt nu eller det är bara ord hon säger?

2009-04-05 @ 21:14:21
URL: http://linneeaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0