s-söndag

Amanda kom hem till mig vid halv tre kanske.. vi satt och snackade
om allt möjligt sen så ville amanda till sin pojkvän så jag offrade mig
och hängde på ;) haha. vi var där ett tag och tog det lugnt. sen tillbaka
till klippan där vi fick vänta på tåget 50 minuter och tåget var försenat
så typ i en timme satt vi i klippan och vänta!

När vi väl kommit tillbaka till Perstorp så drog jag hem till pierre.
vi tog det bara lugnt och kolla på tv, precis det man brukar göra på
söndagar. för på söndagar finns knappt något att göra.
Sen vid kvart i tio skjusade andre hem mig, tack för det!

Annars har det inte hänt så mycket mer idag, tagit det lugnt med
amanda <- gud och pierre :D

men imorgon är det tillbaka till allvaret, skolan igen och på torsdag
tror jag att jag har tursimprov. ska prata med mattias imorgon för jag
är inte säker på om jag har det eller inte!

efter skolan imorgon åker jag till min favorit - caroline (v)
jag och amanda ska dit och snacka massor av skit.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0