söndag

Jag har precis kommit hem från Höör. Varit där med amanda, camilla & alfred.
Vi har varit hos underbara carro och pratat skit med henne!
Det var så skönt att träffa dig igen gumman, att prata med dig och se dig le.
Du gör mig så glad! i sommar, då ska vi ha massor av filmkvällar och sånt.
Jag längtar så tills du kommer hem och vi kan ses hur ofta som helst, i love you.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt tror jag. Pierre kommer snart hit, får se om vi orkar
göra något kul eller bara vara vi.  Mamma och pappa har kommit hem nu, skönt
faktiskt. Så ikväll ska jag äta god mat, vi ska grilla och äta gott. och såklart ska vi
ha sparris till maten, min favorit. hur gott som helst! får igång sommarkänslorna.

Snart är lovet slut och det suger som fan för jag vill inte tillbaka till skolan och behöva
plugga massa igen. Är så skoltrött just nu så vet inte var jag ska bli av! Massor av
prov kommer nu efter lovet så ja, hur fan ska detta gå? känns som jag verkligen inte
kommer klara turismprovet, kan ju vara för jag HATAR turism. AHHH..
men jag fixar väl det på något vänster, hoppas jag.



Kommentarer
Postat av: J

kommer hon att vara okej till sommaren? :D

2009-04-14 @ 18:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0