söndag

första söndagen på väldigt länge jag har gillat och det är för att vi har lov imorgon.
När vi hade varit på kalaset hos clara åkte jag snabbt hem och pratade med pappa
sen skjusade han ner mig till stationen och hoppade på tåget och av i åstorp.
jag gick hem till sandra och direkt när jag kom stod maten serverad ;)
åt grillat idag igen, mycket gott! tackar camilla för det :D
sen åkte vi till oj för att köpa glass, vi körde även in till sandras morfar.
hon visade mig runt där och visa massa av bilder!

sen körde vi hem till sandra och åt varma hallon och glass.
när jag skulle öppna glasspaketet så fettades min nagel rakt ner i
bänken. precis som hela min nagel åkte bakåt, fett ont gjorde det och
jag har ont forfarande! allt för den glassens skull men gott blev det!
vi gick in på sandras rum och åt sen kolla vi på tv resten av tiden :)
alltså så tog vi bara det lugnt och gjorde oss allmänt feta.
men jag hade kul som vanligt! sen vid 20.45 skjusade camilla
mig till stationen för jag skulle med tåget hem. tack igen! :)

När jag kom till perstorp frös jag som bara den, var tog det fina vädret vägen?
hm.. hoppas att det kommer tillbaka snart! har hört det ska bli fint i påsk.
så hoppas verkligen det är sant! för värme vill jag verkligen ha.

Just nu sitter jag och väntar på att Pierre ska komma.
vi ska äta räkmacka sen mysa & kolla på film tror jag <3

l


Kommentarer
Postat av: Emelie

jätte fina bilder! :)

2009-04-06 @ 09:06:47
URL: http://gustavvsson.blogg.se/
Postat av: Mirry

Så snygg blogg du har!



Spana gärna in våran blogg, passa dessutom på att svara på Dagens Fråga samt att anmäla din blogg till Veckans Blogg!

2009-04-07 @ 19:57:41
URL: http://www.arntyochmirry.se
Postat av: Louise

Vad fina bilder du har (;

2009-04-13 @ 13:41:36
URL: http://alalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0