söndags roman.

Blir nog att jag skriver ganska mycket nu eftersom jag inte har skrivit på hela helgen..

I fredags på idrotten i skolan spelade vi fotboll. Det var ganska kul men hade varit ännu
roligare om alla människor hade kunnat vara seriösa! Men ja, det var kul ändå. Blev
en mjuk start tills nästa vecka, då jag ska börja på fotboll i bälinge. Måste bara hitta
ett par fotbollsskor, jag ska inte köpa nya fråns jag har spelat ett tag och är säker på
att jag ska fortsätta! annars är det bara onödigt att slänga ut pengar på det.

Jag tog tåget hem klockan 15.04 från klippan. När jag kom fram till perstorp så mötte
Cornelia mig på stationen. Vi drog hem till mig och åt spagetti och köttfärssås!
Hade planerat kvällen och vi såg fram imot den. men sen så blev det inte alls som
vi tänkt.. blev ingenting i åstorp och jag bråkade som tusan med min pierre :/
Cornelia gick hem igen lite senare och då cyklade jag till pierre när allt hade lugnat
ner sig igen. När jag kom hem till honom spelade vi lite fotboll med daniel och bobby.
Sen gick vi in och jag somnade ett tag framför tvn! Lite senare blev vi sugna på godis
och chips så vi cyklade ner i byn och köpte det sen hem till Pierre igen.
Till kvällsmat blev det grillat, mums på det! Tror jag kommer vara ganska trött på grillat
innan sommaren är över för jag kommer nog för-äta mig på det, haha.
Sen kollade vi på talang och hade det lite mysigt. Somnade ganska tidigt den kvällen.

I lördags, alltså igår så cyklade jag hem vid elva tiden från pierre för han skulle spela
fotbollsmatch. När jag kom hem satt jag mig vid datorn en sväng sen gick jag ut och
kollade på sickans nya bil. Den gillas skarpt av mig! honda sivic (;
Satt och fördrev min dag framför datorn för jag hittade inget att göra. Men till slut
bestämde jag och cornelia oss för att hitta på något. Så vi pratade med sebbe och
drog ner till demmet ett tag men där kunde vi inte stanna sålänge för det blev för
kallt! och då blir jag bara på dåligt humör om man ska sitta ute och plåga sig själv
när man hade tänkt ha kul. så nej! vi drog därifrån.. Jag och Cornelia gick upp till Jeppo
ett tag där det var ganska trevligt må jag säga :) men blev inte en så lång kväll!
jag drog hem redan vid elva tiden för cornelia skulle hem då. Så jag gick då också.

och nu är det söndag, fårse vad denna dagen har att bjuda på!
ska umgås med min pojkvän iallafall  <3



Det är 10 MILA för första gången utanför stockholms gränser har jag hört.
och nu är det i perstorp bland annat! här springer runt fullt av folk i joggingdresser.
hrm, och där står en sovvagn på stationen som är proppfull av folk. Och det kan jag
säga.. Det är man inte van vid i lilla perstorp! tror det är 6000 personer extra just nu.
men det gillas också, fler folk så ser det ut som det är med folk ute. eller det ju mer
folk ute! men strunt samma, ni förstår säkert vad jag menar.


evelina, grattis! du kommer ta hela skiten. <3 
bed of roses - du är bäst.


imorgon är det skola igen och denna veckan har vi två prov! inte alls kul.
vi har dem på samma dag också, näthandel & projekt.. men men inte allt för
svåra saker man ska kunna så jag kommer nog fixa det, hoppas jag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0