tisdag - skolhelvete

JAHA! skolan idag ju, lagom segt och allt. Kom dit och alla var som
vanligt i sina gäng och så. tackar sandra sötis olander som är så trogen och
möter mig varje morgon när jag kommer till skolan, i love you so.
Imorse kom jag och amanda på att hon hade mitt busskort! jävla skit, bra början
på dagen tänkte jag. så fick betala mig fram till skolan, inte alls kul. jävla skola!
Dagen gick ganska snabbt i skolan ändå, inget ansträngade alls så det var chill.
Eftersom skolan har startat kände jag och amanda för att göra något kul så vi inte
skulle sitta hemma och sörja. Så efter skolan drog jag först hem till sebbe med nico
för att slippa stå ute helt själv och vänta på tåget! Men var där bara ett litet tag sen följde
dom snälla pojkarna mig till stationen, jag stod där och stekte i värmen i ungefär fem minuter
sen kom tåget. jag hoppade av och såg amanda, gick och satte mig hos henne och pratade
 massa skit som alltid. tågresan gick jävligt fort iallafall! väl framme i helsingborg gick vi upp
 till älskade donken. vi käkade sen kollade vi på klockan och såg att klockan inte var så mycket,
 så vafan vi åker till åstorp tänkte vi. Tänkte överraska sandra men den ungen hade ju åkt till
 väla. så jag och amanda gick runt i åstorp och var helt vilse, gick hur långt som helst kändes
 det som. Men som tur var mötte vi andre och adde som underhöll oss ett tag. Sen ringde myrann
 och fråga om jag skulle med på streetrace, jag tackade ja och hon erbjöd sig att hämta oss i
 kvidinge så vi hoppade på bussen och av igen i kvidinge.
sen bar det av hemåt mot big city perstorp!
 vi lämnade av amanda sen drog stekte vi runder i byn sen ner till big daddys och
 kollade på race. tror inte det är så mycket för mig men det var trevligt ändå, bra sällskap ju ;)
men jag frös och palla inte så sarah skjusade hem mig vid halv tio. och nu sitter jag
 bara här vid datorn och tar det lugnt. ska snart hämta lite jucie
så jag inte är törstig mer, låter väl ganska smart?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0