torsdag

igår lekte jag med Mikaela, hon kom till mig redan vid tolv. Vi gick hem till mig
och kollade på film, det blev yesman! den var ganska rolig & bra. När filmen
var slut så bestämde vi oss för att göra mat. Blev kyckling, ovanligt va? haha
kyckling och pommes och det var gott :) När vi satt och åt kom syrran hem med
tindra. vi fick passa tindra ett tag för josse skulle hämta sin bil. Men tindra
var jätte gullig och kunde snacka hur länge som helst!

Klockan halv  sju skulle vi vara på alma på tjejkväll så vi åkte dit.
Det var trevligt. Marie-lousie och jenny visade massor av kläder och sen fick
vi testa lite och köpa det vi ville. jag testade en del men det satt inte bra på
mig så det blev inga kläder för mig! Men innan vi skulle gå så hittade jag en
söt scarfs som mamma köpte till mig, tack mami!

När jag hade varit på alma skjusade mamma hem mig till Pierre.
Vi både var trötta så vi kollade bara på tv och tog det lugnt :)
i love my man.

Idag är det torsdag och det känns tråkigt för nu är det inte mycket kvar av lovet.
BUHU.. men får väl försöka göra det bästa av det som är kvar!
Idag ska jag leka med amanda, wi. Vet inte riktigt vad vi ska göra men hoppas
hon hör av sig snart. skriver mer sen, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0