torsdag, fredag & lördag

Nu var det ett tag sen jag skrev senast,    igen..
Får väl gå tillbaka några dagar och fräsha upp minnet!

I torsdags var jag hos pierre fram tills klockan 14.00 ungefär. Sen begav jag mig
hemåt. När jag kom hem fixade jag till mig lite snabbt och ringde mamma för hon
och pappa hade åkt till torekov så jag skulle vara ensam hemma tills på söndag.
När jag hade pratat med henne gick jag till stationen för att möta amanda! Det var
ju fint väder så vi stekte lite (h) på kvällen åkte vi på fest, jävligt roligt. Vi åkte först
till Klippan och där skulle vi vänta i en hel halvtimme på bussen som gick till ljungbyhed
men som tur var kunde sebbe underhålla oss, eller vi underhöll han. Fick hjälpa honom
att bära ner hans dator och väska till bilen för han skulle på lan i perstorp.
När vi hade hjälpt honom gick vi till åbyplan för att vänta på bussen, sen bar det av till party.
Kvällen gick snabbt och jag hade jätte kul! Sickan kom och hämta oss vid tolv tiden för då
var han påväg hem från löddeköping, han hade varit på streetrace.
När vi kom hem så tömde jag och amanda diskmaskinen, duktiga som vi är!
Sen var både två vrålhungriga så vi gjorde makaroner och bacon, gott blev det men
jag fick lite för mycket svartpeppar så jag kunde inte äta upp det.
Sen gick vi och la oss och sov skönt.

På fredags morgonen vaknade jag och amanda samtidigt, vi låg och sega i sängen
sen gick vi upp och åt frukost. vi tog det lugnt och bara fixade, amanda gick hem för
att duscha sen mötte jag sandra och amanda på stationen och vi fick skjus hem av victor!
När vi kom hem gjorde vi lite mat och gjorde vid oss sen kom lite folk på kvällen.
Det blev ganska trevligt fast jag inte mådde så bra, kändes som jag var sjuk. Jag hade ont
i huvudet och ont i magen så jag var inte riktigt på humör, men hoppas dom andra hade kul.
När alla hade gått hem så åt pierre en macke sen gick vi och la oss.

Idag vaknade vi vid tio tiden. Vi kollade lite på lite på tv sen åt vi frukost!
Sen städade jag upp och efter det gick vi hem till Pierre. Vi kollade på tv och tog det lugnt.
När Pierre skulle kolla fotboll så sov jag en stund och nora bädda ner mig så skönt :)
sen åt vi lite påskmat med pierres familj sen tog vi tåget till åstorp. Vi gick hem till sandra
och fick äta igen! för victor och sandra hade gjort mat till oss och det var mycket gott :D
sen spelade vi ett urtråkigt spel, haha. ingen förstod vad det gick ut på så det var meningslöst.
sen spelade vi monopol och hade kul! jag och pierre tog tåget hem vid elva och nu sitter
jag hemma hos honom och kollar på tv. ha så kul, godnatt och puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0