ah..

Jag är skit trött och börjar få ont i huvudet. ska gå i skolan
i hela tre jävla timmar till! måste stå ut, buhu stackars mig..
Har datakunskap nu och det suger ännu mer. ska snart
komma igång och göra något vettigt alltså. men jag är
för trött just nu, borde kanske springa en runda och köpa
godis. för då blir jag pigg, socker socker socker :D

Nu klabbar det lite sig till bahnhof.. skjus och mög måste
fixas idag! skjus dit är fixat men hem är lite värre..
hoppas tusan i det att det löser sig nu snart.

idag ska jag vara med pierre efter skolan. vi ska kolla
filmen "män som hatar kvinnor". mammi har köpt den :)

igår var jag på familia med mikaela. jag köpte en hög kjol
från gina. blå & vit randigt, satans snygg! kanske ska ha den
på bahnhof. köpte även en vanlig gullig tröja med massor
av blommor på. i <3 rea
sen när jag kom hem käkade jag skit många kräftor!
åt nästan en hel packet själv, haha. tjockt barn..

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

yep :)

2009-08-26 @ 13:17:32
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0