caroline baby

Idag åkte älsklings caroline till rehab i lund. Du är så stark!
jag kommer sakna dig mycket snäckan men vilken tur att
du kommer hem på helgerna. så vi kan umgås då och jag
får se dina framsteg du gör. du är bäst, jag älskar dig.
jag kommer ihåg när jag var nere i lund dagen efter olyckan.
där låg du, helt utmattad och bort i en annan värld.. Det
var så jävla hemskt, så jävla ont gjorde det i mig. tårarna
forsa och det enda jag gjorde var att gå och tro på dig.
Jag trodde på dig och jag visste att du var stark, jag visste
i mitt hjärta att du skulle överleva detta och visa alla hur
jävla bra och stark du är. Nu 8 månader senare så kan
du prata och du mår bra! Du jobbar fortfarande på och
jag vet att du aldrig kommer ge upp. snart är du uppe på
benen igen och traskar omkring. jag kommer alltid finnas
för dig caroline, alltid. jag älskar dig




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0